EHBO bij evenementen

Op verzoek van organisatoren van evenementen verleent de vereniging EHBO Bemmel – Haalderen ondersteuning bij uw evenement.

Nieuwe prijzen hulpverlening bij evenementen per 2023: (koppel van 2 EHBO’ers / per uur)
Niet commercieel in Bemmel-Haalderen                20,00 euro
Niet commercieel buiten Bemmel-Haalderen      25,00 euro
Commerciële evenementen                                          45,00 euro

Aanvraag van hulpverlening moet minimaal 2 maanden van tevoren ingediend worden bij de vereniging. Heeft u nog vragen dan kunt u contact opnemen met de coördinator hulpverlening via info@ehbo-bemmel.nl

Voorwaarden voor de inzet van onze EHBO’ers zijn.

• Dat er een nette EHBO ruimte aanwezig moet zijn.
  • De ruimte moet voorzien zijn van een tafel en tenminste twee stoelen.
  • De ruimte moet goed verlicht zijn.
  • Bij lage temperaturen moet de ruimte verwarmd kunnen worden.
  • Bij voorkeur moet er ook stromend water aanwezig zijn.
  • Dat wanneer een evenement de gehele dag duurt of langer als een dagdeel (4 uur) er voor een lunch gezorgd wordt.
  • Dat wanneer het evenement langer als 8 uur duurt er voor de EHBO’ers een warme maaltijd geregeld wordt.
  • Dat de EHBO’ers gedurende het evenement van drinken worden voorzien.
  • Dat de verbruikte materialen op nacalculatie verrekend worden.

In overleg kan er bij bepaalde omstandigheden van afgeweken worden.
Na het ontvangen van een schriftelijk verzoek kunnen we kijken hoeveel mensen we moeten inzetten.
Na ons advies nemen we gezamenlijk de aanvraag nogmaals door zodat we tot een verantwoorde inzet kunnen komen.