EHBO bij evenementen

Op verzoek van organisatoren van evenementen verleent de vereniging EHBO Bemmel – Haalderen ondersteuning bij uw evenement.


Prijzen hulpverlening bij evenementen:
(koppel van 2 EHBO’ers / evenementenhulpverleners, prijs per uur)
EHBO niet-commercieel in Bemmel-Haalderen                                                                 € 20,00
EHBO niet-commercieel buiten Bemmel-Haalderen                                                       € 25,00
Evenementenhulpverlener niet-commercieel in Bemmel-Haalderen                     € 35,00
Evenementenhulpverlener niet-commercieel buiten Bemmel-Haalderen           € 40,00
EHBO bij commerciële evenementen                                                                                      € 45,00
Evenementenhulpverlener bij commerciële evenementen                                          € 60,00

Aanvraag van hulpverlening dienen minimaal 2 maanden van tevoren ingediend worden bij de vereniging via info@ehbo-bemmel.nl
Ook voor vragen kunt u contact opnemen met de coördinator hulpverlening via info@ehbo-bemmel.nl

Voorwaarden voor de inzet van onze EHBO’ers / Evenementenhulpverleners zijn:

  • EHBO-ers en Evenementenhulpverleners worden altijd in koppels van 2 personen ingezet.
  • Er is op de plaats van inzet een nette EHBO ruimte aanwezig. (Mag in vorm van een goede dichte tent)
  • In de EHBO ruimte zijn minimaal 2 tafels + 6 stoelen aanwezig.
  • De EHBO ruimte moet goed verlicht zijn.
  • Bij lage temperaturen moet deze EHBO ruimte verwarmd kunnen worden.
  • Bij voorkeur is er in (de nabijheid van) deze EHBO ruimte stromend water aanwezig.
  • Bij voorkeur is er 1X 230V stroomvoorziening aanwezig. (stopcontact of verlenghaspel)
  • EHBO-ers en Evenementenhulpverleners worden voorzien van (non-alcoholische) dranken tijdens hun inzet.
  • EHBO-ers en Evenementenhulpverleners die een gehele dag (of langer dan 4 uur) ingezet zijn, worden voorzien van een lunchpakket.
  • EHBO-ers en Evenementenhulpverleners die langer dan 8 uur ingezet zijn worden in de middag/avond voorzien van een warme maaltijd.
  • Verbruikte EHBO materialen worden op basis van nacalculatie gefactureerd.

Opmerkingen:

  • Er kan alleen in overleg met de hulpverleningscoördinator afgeweken worden van de algemene voorwaarden.
  • Opdrachtgever blijft te allen tijde verantwoordelijk voor de juiste hulpverlenersaanvraag (EHBO koppel(s) en/of Evenementenhulpverlenerskoppel(s)) conform de vergunning van de activiteit / het evenement.
  • Opdrachtgever geeft duidelijk in de aanvraag aan hoeveel EHBO koppel(s) en hoeveel Evenementenhulpverlenerskoppel(s) nodig zijn.
  • De EHBO vereniging verzorgt alle materialen / AED’s / transportmiddelen / Portofoons bij inzetten. Bij bevestiging van uw aanvraag door de hulpverleningscoördinator, gaat u akkoord met deze voorwaarden.
  • Indien er zaken niet nagekomen worden conform deze voorwaarden, kunnen er extra kosten berekend worden.

Na het ontvangen van een schriftelijk verzoek via info@ehbo-bemmel.nl nemen we uw aanvraag in behandeling. U ontvangt van ons altijd een bericht na aanvraag.
Wanneer wij de EHBO aanvraag kunnen verlenen, zetten we de aanvraag om in een definitieve bevestiging. Bij ontvangst van de bevestiging bent u akkoord gegaan met onze algemene voorwaarden.